Γιατί ο σκύλος μου έχει τόσο πολύ φαγούρα;Πως να μεταχειριστείτε την κατάσταση.

Είχει ο σκύλος σας φαγούρα; Έχουμε νέα.  Ένας σκύλος με φαγούρα  μπορεί να σημαίνει πολλά πράγματα, οπότε είναι σημαντικό να καταλάβετε τι προκαλεί φαγούρα στον τετράποδο φίλο μας  ώστε να βρείτε  τον καλύτερο τρόπο  αντιμετώπισης. Όπως και οι άνθρωποι, κάθε σκύλος έχει περιστασιακή φαγούρα. Αλλά αν πιάσετε τον τετράποδο φίλο σας να ξύνεται επανειλημμένα, ίσως αρχίσετε να αναρωτιέστε αν υπάρχει μια υποκείμενη αιτία .

Αιτίες Φαγούρας

• Κοινές αιτίες της φαγούρας του δέρματος σε σκύλους περιλαμβάνουν:
  • Παράσιτα, όπως ψύλλοι και ακάρεα
  • Περιβαλλοντικές αλλεργίες
  • Τροφή
  • Δερματικές λοιμώξεις
  • Ξηρό δέρμα

Συμβουλευτείτε τον Κτηνίατρο

Παρουσιάζει ο σκύλος σας δέρμα το οποίο έχει..ματώσει? Εάν το κνησμώδες δέρμα του σκύλου σας του  προκαλεί μελανιασμένο ή αιμορραγικό δέρμα ή ανησυχία, αϋπνία -κατάπτωση, συμβουλευτείτε τον Κτηνίατρο το συντομότερο δυνατό για να διαγνώσετε την αιτία αυτής της δυσφορίας και να κατανοήσετε τον καλύτερο τρόπο χειρισμού της.

Η πραγματικότητα είναι ότι οι δερματικές λοιμώξεις – ανεξάρτητα από την αιτία – μοιάζουν. Μέχρι να λάβετε την απάντηση στην ερώτηση, “Γιατί ο σκύλος μου έχει τόσο φαγούρα;”, είναι σημαντικό να τηρείτε καλή υγιεινή και να πλένετε συχνά τα χέρια μετά το χειρισμό του κατοικίδιου ζώου σας για να αποφύγετε την εξάπλωση λοιμώξεων ή παρασιτικών προβλημάτων σε άλλα κατοικίδια ζώα ή μέλη της οικογένειας.